Mailkit přidal nové e-mailové náhledy

13.1.2016 Tisková zpráva

Společnost Mailkit, přední poskytovatel profesionálních e-mailingových služeb, zařadil nové náhledy freemailových služeb do stálé nabídky zdarma. Došlo tak k doplnění dosud zobrazovaných náhledů tuzemských i zahraničních freemailových služeb. Tento krok přivítají zejména firmy zaměřující své aktivity na zahraniční trhy.

Mailkit, který dlouhodobě nabízí svým zákazníkům možnosti testování výsledné podoby jejich kampaní v řadě českých i zahraničních freemailových služeb, doplnil čerstvě také náhledy z českého Tiscali.cz, polského Wp.pl, ruského Mail.ru a maďarského Freemail.hu a Citromail.hu. Tato novinka pomůže zejména těm společnostem, které své aktivity zaměřují na zahraniční trhy.

“Věříme, že tato novinka potěší a výrazně usnadní práci při přípravě kvalitních e-mailových kampaní všem zákazníkům, jejichž e-mailové kampaně mají celoevropský dosah,” komentuje zařazení nových náhledů Jakub Olexa, CEO společnosti Mailkit.

Při designu e-mailingových kampaní je třeba pamatovat na to, že příjemci používají řadu různých poštovních klientů. A právě v tom často spočívá zásadní problém a může docházet k různému zobrazení přijatého e-mailu.

Při navrhování e-mailingových kampaní je dnes nutné mít k dispozici řadu poštovních programů nejen pro počítače, ale také pro mobilní telefony a tablety. Je nezbytné zajistit, aby příjemce neobdržel nečitelný nebo výrazně poškozený e-mail a aby čitelné provedení přispělo k očekávanému výsledku.

Řada příjemců používá různé freemaily a online služby. U nich může pomoci, pokud software používaný pro tvorbu a rozesílání kampaní nabízí náhledy v nejvíce rozšířených online službách. Mailkit v tomto ohledu na zákazníky dlouhodobě myslí a tato funkčnost je součástí poskytovaných služeb.

O Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Letiště Praha, automobilku Hyundai, sázkovou kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.

Kontakt pro média:

Rubikon PR
Patricie Petruccová
email: patricie.petruccova@rubikonpr.cz
tel: +420 775 929 191