Mailkit a Stoklasa textilní galanterie s.r.o. zahájili spolupráci

3.2.2015 Tisková zpráva

Novým klientem společnosti Mailkit se stal velko a maloobchod s textilní galanterií Stoklasa textilní galanterie s.r.o. V rámci spolupráce bude Mailkit pro tuto firmu poskytovat technické řešení pro správu jejich e-mailových kampaní. Použití systému Mailkit umožní zefektivnit e-mail marketingové aktivity a získat lepší možnosti při jejich realizaci.

“Společnost Stoklasa textilní galanterie s.r.o. je zajímavá zejména tím, že se na českém trhu stala stabilním subjektem s dlouholetou historií a neustále expanduje. Oslovuje zákazníky nejen v České republice, ale přes svůj e-shop také v dalších zemích střední a východní Evropy. Věříme, že s využitím pokročilých funkcí naší aplikace pro automatizaci, cílení a personalizaci kampaní se zvýší jak následné prodeje současným zákazníkům, tak i růst tržeb z e-shopu celkově,” vysvětluje CEO Mailkit Jakub Olexa.

“Když jsme v průběhu 90. let začínali obchodovat s galanterním materiálem, zaměřovali jsme svou pozornost  na velkoobchod. V roce 2006 jsme spustili e-shop. Postupem času jsme si uvědomili, že pro udržení dlouhodobého vztahu se zákazníkem budeme potřebovat investovat také do online marketingu. Pro společnost Mailkit jsme se rozhodli především kvůli vysoce pokročilým funkcím systému a schopnosti splnit naše nároky nejen dnes, ale i v budoucnu, dále kvůli kvalitní podpoře a dobrým referencím. Věříme, že díky komplexnosti technického řešení společnosti Mailkit bude možné naše kampaně lépe cílit a personalizovat,”  říká ředitel Stoklasa textilní galanterie s.r.o., Ing. Leo Stoklasa.

O Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro emailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje email marketingové služby například pro Letiště Praha, automobilku Hyundai, sázkovou kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.

O společnosti Stoklasa textilní galanterie s.r.o

Společnost Stoklasa textilní galanterie s.r.o. byla založena v roce 1990 a od té doby se stala stabilním hráčem na poli velko- a maloobchodu s textilní galanterií. V portfoliu firmy lze najít textilní galanterii, výtvarné a kreativní potřeby, dekoraci, bižuterii, módní doplňky nebo kabelky a tašky. Společnost Stoklasa textilní galanterie s.r.o. nakupuje zboží od ověřených dodavatelů z České a Slovenské republiky, Polska, Německa a Asie. Výjimkou však nejsou ani produkty z exotických zemí. Firma provozuje také e-shop v osmi jazykových mutacích. V současné době je v ní zaměstnáno 200 zaměstnanců.

Kontakt pro média:

Rubikon PR
Patricie Petruccová
email: patricie.petruccova@rubikonpr.cz
tel: +420 775 929 191