Mailkit výrazně posiluje infrastrukturu, technologie i spolehlivost služeb

4.2.2016

Mailkit výrazně posílil infrastrukturu zprovozněním druhé oddělené lokace, zdvojeným propojením obou center optickými okruhy a také získáním přiděleného vlastního autonomního systému (AS) a 1024 adresami v IPv4 prostoru.

Vyšší dostupnost našich služeb, vyšší datová propustnost a dostatek IP adres umožňuje poskytovat výrazně lepší služby zákazníkům,” říká Jakub Olexa, CEO společnosti Mailkit. “Pro zákazníky jsme schopni poskytovat i vyhrazené IP adresy, ze kterých mohou komunikovat a zajistit tak vyšší spolehlivost i důvěryhodnost služeb,” dodává.

Mailkit zahájil práce na posílení technologického zázemí již prakticky před rokem, od ledna 2016 je společnost také přímým členem RIPE a získala status LIRu. V rámci změn došlo i k zprovoznění dvou geograficky oddělených lokalit (Casablanca a Nagano), propojených dvěma nezávislými optickými okruhy a k dispozici v obou místech je zálohované připojení k Internetu. Záložní kapacita je aktuálně 10 Gbps, vedle standardní využívané vysoké kapacity NIXu. Každé propojení je navíc zdvojeno, stejně jako propojení obou lokalit. Vše je řešeno jako plně redundantní, včetně odpovídajícího technologického zajištění jednotlivého hardware (RAID pole, distribuované databáze).

V případě katastrofy či zásadních výpadků je pro Mailkit zásadní, aby nedošlo ke ztrátě dat, přijatelné je pouze omezení výkonu služeb,” říká Jakub Olexa.

Vlastní autonomní systém i možnost přidělovat vyhrazené IP adresy zákazníkům (z celkového počtu 1024 IPv4 adres)  je při zpracování e-mailových kampaní výhoda i s ohledem na doručitelnost. Spolu s trvalou péčí o kvalitu služeb, transparentností a přísným hlídáním obsahu zpráv a kvality seznamu příjemců je zásadní v opatřeních proti zneužití pro rozesílání nevyžádané pošty (spamu).

Dvojice systémů a zdvojené připojení každého z nich navíc umožní zajištění vyšší propustnosti dat. Rozložením zátěže rozesílek velkého počtu mailů je tak možné dosáhnout nižší celkové doby potřebné na rozesílání. Zároveň je zárukou toho, že poskytované služby mohou dále pokračovat v růstu.

Pro Mailkit je zásadní, abychom pokračovali v poskytování důvěryhodných služeb a dokázali uspokojit vzrůstající požadavky zákazníků i zákazníky nové,” dodává Jakub Olexa. “Dvě datová centra i zdvojené připojení zvyšují spolehlivost a nabízejí i výrazně vyšší kapacitu. Vlastní autonomní systém a dostatek IP adres dávají zásadní možnosti v poskytování e-mailových služeb s vysokou reputací, která má zásadní vliv na doručitelnost.

Poznámka: LIR (Local Internet Registry) je organizace, které byl přidělen blok IP adres regionálním internetovým registrem (v Evropě je to RIPE) a tyto IP adresy jsou dále přidělovány zákazníkům takové organizace. Typickými LIR jsou poskytovatelé připojení k Internetu. U společností poskytujících služby e-mailingu je LIR i otázkou vyšší důvěryhodnosti a zajištění doručitelnosti, zároveň ale vyšším tlakem na dodržování všech pravidel a vztahů, které právě toto zajistí.

O Mailkit s.r.o.

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro e-mailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy. 

Mailkit zajišťuje e-mail marketingové služby například pro Letiště Praha, automobilku Hyundai, sázkovou kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.

Kontakt pro média:

Rubikon PR
Jan Novosad
email: jan.novosad@rubikonpr.cz
tel: +420 606 057 539