Společnost Mailkit zajistí emailing pro mediální skupinu Mafra

1.6.2015 Tisková zpráva

Společnost Mailkit a mediální skupina Mafra se domluvily na zahájení spolupráce. V jejím rámci bude Mafra využívat technického řešení Mailkit pro správu svých e-mail marketingových kampaní, které se tak výrazně zefektivní.

“Velmi si ceníme toho, že se nám podařilo jako klienta získat takto významný mediální dům.  Tato skutečnost je pro nás důkazem,  že poskytujeme profesionální služby, které mají vysokou míru úspěšnosti. Věříme, že také v tomto případě námi vytvořený nástroj Mailkit prokáže, že je ideálním řešením pro všechny klienty, kteří potřebují personalizovaně rozesílat své e-mail marketingové kampaně s viditelnými výsledky,” vysvětluje Jakub Olexa, CEO Mailkit.

"Nástroj společnosti Mailkit nám pomůže se sjednocením celofiremní strategie emailové komunikace. Umožní také další rozšíření inzertních možností pro naše klienty. Především nabídku cílené reklamy v rámci newsletterů skupiny MAFRA a.s. Výhody vidíme v prověřené technologii a přehledných statistikách pro vyhodnocení emailových kampaní," říká Jiří Otevřel, Obchodní ředitel pro MAFRA DIGITAL a PRINT

O společnosti Mailkit

Společnost Mailkit byla založena v roce 2005 a stala se jednou z předních českých firem poskytujících řešení pro emailový marketing. Cílem společnosti Mailkit je vytvářet taková řešení, která zajistí maximální možnou míru doručení zpráv a zároveň nabídne profesionální technické zázemí, pokročilé možnosti tvorby e-mailových zpráv i napojení na firemní informační systémy.

Mailkit zajišťuje email marketingové služby například pro Letiště Praha, automobilku Hyundai, sázkovou kancelář Tipsport nebo prodejce vozů Porsche Inter Auto a řadu dalších klientů, kteří technické řešení využívají plně vlastními silami i s pomocí marketingových agentur.

O Mafra

Mafra patří k jedné z největších mediálních skupin v České republice. Do jejího portfolia patří nejen tištěné deníky, jako napřííklad Mladá Fronta DNES nebo Lidové noviny, ale také bezplatné noviny Metro nebo 5plus2. Nově Mafra vstoupila také do oblasti zpravodajsko-společenských týdeníků svým titulem Téma. Mediální skupina Mafra provozuje také online zpravodajské portály idnes.cz a lidovky.cz. Média patřící do této skupiny denně zasáhnou 2,5 milionu čtenářů. Mafra je od roku 2013 součástí skupiny Agrofert ministra financí Andreje Babiše. V současné době je v ní zaměstnáno přibližně  1000 lidí.