Dvě třetiny příjemců otevírají e-maily na osobních počítačích. Zbývající třetina na mobilech, ukazují data z platformy Mailkit
14. 7. 2021 8:29
Společnost Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmennou platformu pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, připravila přehlednou infografiku věnující se trendům v e-mail marketingu za několik posledních let.
Mailkit připravil novou verzi platformy pro online direct marketingovou komunikaci
26. 6. 2020 9:00
Společnost Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmennou platformu pro online direct marketingovou komunikaci a automatizaci kampaní, představila její novou, výrazně vylepšenou verzi. Nová řada vylepšení přispěla k ještě přehlednějšímu a jednoduššímu uživatelskému rozhraní. Tvorba e-mailingových kampaní bude tedy s pomocí tohoto nástroje ještě snadnější.
Společnost Mailkit aktualizovala svůj BIMI validátor
11. 5. 2020 9:00
Firma Mailkit, která vytváří a spravuje stejnojmenný nástroj pro marketingovou automatizaci, připravila aktualizaci BIMI validátoru (Brand Indicators for Message Identification). Generování a testování potřebných údajů probíhá nyní jednodušeji a komfortněji. BIMI generátor nově umožňuje nahrát logo, volitelně i certifikát a okamžitě ověřit jejich validitu.
Mailkit: Během posledních týdnů narostl celosvětově objem odeslaných e-mailů. Platí to také pro Českou republiku
25. 3. 2020 9:00
Společnost Mailkit, která stojí za stejnojmenným nástrojem pro marketingovou automatizaci, pozorně sleduje, jaký dopad má aktuální situace týkající se koronavirové nákazy na to, jakým způsobem firmy po celém světě rozesílají e-mailingové kampaně.
Téměř pětina Čechů nerozklikává žádný e-mail typu spam, ještě méně jich ve spamu najde chybně označené e-maily
18. 12. 2019 9:00
98,3 % dotázaných ví o tom, že je v e-mailovém účtu složka spam. 66,2 % respondentů si kontroluje její obsah. 88,4 % Čechů ví, že v e-mailovém účtu najdou složku hromadná pošta. 80,2 % respondentů si obsah této složky kontroluje. Vyplývá to z výzkumu, který si v roce 2018 u agentury STEM/MARK nechala zpracovat společnost Mailkit, která vytváří stejnojmenný nástroj pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní.
Mailkit zajišťuje rozesílku e-mail marketingových kampaní pro Olympus a Ticketstream
12. 11. 2019 9:00
Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, začala pracovat pro firmy Olympus a Ticketstream. Oběma z nich bude Mailkit pomáhat se zefektivňováním rozesílek e-mailingových kampaní.
Čechům chodí častěji reklamní e-maily než ty pracovní nebo soukromé
5. 11. 2019 9:00
V e-mailových schránkách Čechů převládají nad soukromou a pracovní korespondencí reklamní sdělení. Vyplývá to z průzkumu, který mezi českou populací vypracovala v roce 2018 společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní. Bezmála 63 % respondentů uvedlo, že jim přijde každý týden přes 16 reklamních e-mailů, tedy často víc, než těch pracovních nebo osobních.
Naveed Gill se stal novým Chief Operating Officerem Mailkitu
7. 10. 2019 9:00
Společnost Mailkit, tvůrce a provozovatel stejnojmenného nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, přijala nového Chief Operating Officera. Stal se jím Naveed Gill. Jeho úkolem bude pomoci Mailkitu upevnit pozici na globálním trhu.
Mailkit se stal členem sdružení CZ.NIC
3. 10. 2019 9:00
Společnost Mailkit, která vytváří stejnojmenný nástroj pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní, se stala členem sdružení spravujícího českou doménu CZ.NIC. Mailkit provozuje také jednu z nejrozsáhlejších sítí spamových pastí ve střední Evropě a za tímto účelem má registrováno tisíce domén v jednotlivých národních registrech. K činnosti sdružení bude přispívat zejména svými dlouholetými zkušenostmi z oblasti ochrany proti zneužívání domén spammery a podvodníky.
Češi se stále před přečtením nového e-mailu dívají hlavně na to, kdo jim ho poslal
1. 10. 2019 9:00
Po obdržení nového e-mailu se většina Čechů nejdříve podívá na to, kdo je jeho odesílatelem. Toto činí 69,1 % dotázaných. Předmět si v prvním kroku prohlédne 15,3 % respondentů. Stručný obsah prozkoumá 8,2 % Čechů. S obsahem e-mailu se hned seznámí 7,3 % dotazovaných. Vyplynulo to z výzkumu, který si u agentury STEM/MARK nechala v roce 2018 zpracovat společnost Mailkit, která se věnuje vytváření nástroje pro rozesílání a správu e-mailingových kampaní.