Podpora

Blog

Mailkit 2.1 changelog

13.4.2019

Dnes došlo k nasazení aktualizace naší marketingové platformy, která přináší mnoho novinek, vylepšení a oprav chyb. Tento seznam změn obsahuje kompletní seznam změn v této verzi.

Celý článek

Litmus Live 2018

30.8.2018

Na konferenci Litmus Live 2018 v Londýně jsme poslali kolegu z naší partnerské agentury. Co zajímavého se dozvěděl a jaké jsou jeho dojmy z celé události vám přinášíme v jeho článku.

Celý článek

Digital Summit Denver: E-mail marketing

20.8.2018 Best practiceTipy a triky

Že byl e-mail marketing důležitým tématem celého Digital Summitu jsme se zmínili už minule. Ostatně celkově přednášky na toto téma zabraly 10 % času. Řada věcí se napříč přednášejícími opakovala. A protože samotné přednášky často byly pojaty jako přehled dobrých a špatných řešení, pojďme se podívat na výtah z jednotlivých přednášek a na naše k nim doplněné tipy.

Celý článek

Digital Summit Denver: konference, která stojí za to

23.7.2018 KonferenceNovinky

Digital Summit je série konferencí, která probíhá po celém území USA. My jsme v červenci navštívili tu, která se konala v Denveru – a stálo to za to.

Celý článek

Po obdržení nového e-mailu zajímá Čechy nejdřív jeho odesílatel

9.5.2018 Best practiceTipy a trikyTisková zpráva

Když Češi dostanou nový e-mail, téměř tři čtvrtiny z nich (72 %) se jako první podívají na to, kdo je jeho odesílatelem. Předmět nejdříve zkontroluje pouze 12 % respondentů. Obsah zprávy, stejně jako jeho stručnější variantu si prohlédne shodně 8 % dotázaných. Ukázal to výzkum, který si společnost Mailkit nechala v roce 2017 zpracovat u agentury STEM/MARK.

Celý článek

Jak na souhlas podle GDPR

2.2.2018 Best practiceGDPR

Je získání souhlasu od návštěvníků webových stránek či zákazníků pomocí přihlašovacích formulářů opravdu tak složité jak se často říká?

Celý článek

Získejte z vánočních e-mailingových kampaní maximum!

8.12.2017

Vánoční kampaně patří v celoročním měřítku mezi ty nejziskovější. Míra otevření e-mailů s kvalitně připravenou kampaní roste vždy a o vánočních svátcích to platí dvojnásob. Příjemci jsou v tento čas zvědavější, protože hledají tu správnou nabídku a čeští marketéři to vědí a chtějí toho využít. V tomto období je ale také velká šance napáchat spoustu škody, Proto se vyvarujte všem známým chybám z minulých let.

Celý článek

Správný souhlas podle GDPR

31.10.2017 Zákon

GDPR a změny, které přinese, se dnes skloňují ze všech stran, a i přesto, že jedním z klíčových požadavků GDPR je transparentnost a srozumitelnost, tak srozumitelných návodů, jak na souhlas, je jen velmi málo. Pokusíme se proto přispět do této debaty návodem jak na to, který by měl v první řadě pomoci s přípravou na získání souhlasu ke zpracování osobních údajů za účelem zasílání obchodních sdělení.

Celý článek

E-mail marketingový a e-commerce průzkum 2017 - část III.

9.10.2017 Průzkum trhu

Na základě komplexního průzkumu zaměřeného na e-mailing, který naše společnost nechala udělat v březnu tohoto roku, vychází již třetí článek. V těch předchozích jsme se věnovali tomu, jak Češi využívají internet a jaká opatření používají k tomu, aby zabránili napadení jejich zařízení viry. Dnes se budeme zajímat o to, jak Češi vnímají SPAM a jak proti němu bojují.

Celý článek

Workshop II. - GDPR v e-mail marketingu

8.9.2017 GDPRWorkshop

23.8. naše společnost pořádala náš druhý workshop v tomto roce. Znovu proběhl v Praze, ale protože nás tentokrát bylo mnohem více, Hub jsme vyměnili za příjemné prostory v hotelu Grandior.

Celý článek