Podpora

Blog

Úklid v databázi odběratelů vašich e-mailingů může přinést zásadní růst konverzí

10.8.2017

Nepodceňujte pravidelný úklid ve vašich e-mailových databázích. Ať už jde o vyčištění nedoručitelných e-mailů nebo o ještě pokročilejší způsoby založené na engagement-score, tedy aktivitách jednotlivých odběratelů.

Celý článek

E-mail marketingový a e-commerce průzkum 2017 - část II.

31.7.2017 Průzkum trhu

V březnu 2017 nechala naše společnost udělat první komplexní průzkum českého trhu na téma e-mailing, zúčastnilo se ho přes 500 respondentů z celé republiky. V první části jsme se věnovali otázkám jak Češi využívají internet, co nejčastěji vyhledávají, jaká zařízení jim k tomu slouží a kolik času celkově na internetu tráví.

Celý článek

Bezpečnost e-mailové komunikace je prioritou

19.6.2017 Analýza

Třikrát ročně se sejde několik stovek zástupců největších společností z oblasti komunikace, bezpečnosti a ochrany, aby diskutovali, vyměňovali si zkušenosti a společně vyvíjeli budoucí best-practice pravidla v oblasti ochrany a zabezpečení. Jedno ze setkání M3AAWG se každoročně koná na konci února v San Franciscu. Letos poprvé na konferenci měla své zástupce i naše společnost a my se tak můžeme s vámi podělit o několik informací, které nám bylo povolené zveřejnit z této jinak striktně uzavřené společnosti.

Celý článek

E-mail marketingový a e-commerce průzkum 2017 - část I.: Jak Češi využívají internet

30.5.2017 Průzkum trhu

V březnu 2017 naše společnost nechala udělat první komplexní průzkum českého trhu na téma e-mailing, kterého se zúčastnilo přes 500 respondentů z celé republiky. Mimo jiné jsme se také zajímali o to, jak Češi využívají internet, co nejčastěji vyhledávají, jaká zařízení jim k tomu slouží a kolik času celkově na internetu tráví.

Celý článek

Chrání vás vaše banka?

18.5.2017 Průzkum trhu

E-mailová komunikace je již několik let zneužívána podvodníky k získání přístupů k bankovním účtům pomocí falešných e-mailů odesílaných jménem bank a finančních institucí. Své zkušenosti s tím mají finanční ústavy po celém světě, včetně ČR.

Celý článek

Češi vs SPAM - komu vadí nevyžádané e-maily

15.5.2017 InfografikaPrůzkum trhu

V březnu 2017 naše společnost nechala udělat první komplexní průzkum českého trhu na téma e-mailing. Mimo jiné jsme se ptali respondentů na to, co považují za spam, jak na něj reagují, kolik takových zpráv dostávají a jak proti spamu bojují.

Celý článek

Co (ne)dělat v e-mailovém marketingu

16.3.2017 Best practiceInfografika

Připravili jsme přehled deseti tipů, které vám marketérům pomohou zefektivnit e-mail marketingové kampaně. Doporučujeme, abyste vždy pečlivě zvažovaly, jestli je potřeba danou zprávu opravdu odesílat.

Celý článek

Objem neznamená výkon, nejen v e-mail marketingu

10.3.2017 Best practice

Ve světě tiskové či TV reklamy je samozřejmostí, že se marketér snaží oslovit co nejpřesněji své publikum i přesto, že má relativně omezené možnosti - vybírá vhodná média, reklamní časy, počty opakování, atd. Pokud zvolí časopis pro děti pro inzerci motorových pil, asi ho nebude čekat od šéfa pochvala i kdyby vysvětloval, že vychovává příští generaci klientů.

Celý článek

Co čeká e-mailing v roce 2017?

28.2.2017 Analýza

V roce 2017 čekáme významnou změnu v celkovém vnímání a přípravě marketingových kampaní. Hlavním tématem ve světě e-mailingu bude penalizace plně obrázkových e-mailů a s tím i obecné zvýšení přísnosti spam filtrů a zvýšení ochrany zpráv proti zneužití.

Celý článek

E-mail není leták, aneb konec letáků v e-mailových schránkách!

21.2.2017 Best practice

Ještě stále vkládáte papírový leták do e-mailových schránek a divíte se, že máte problém s doručitelností? Tušili jste, že 43% příjemců nevidí obrázky při prvním načtení celoobrázkového e-mailu ve své e-mailové schránce a označuje tyto zprávy za spam kvůli jejich nečitelnosti v mobilních zařízeních? Výsledky z průzkumu analytické společnosti Litmus mluví jasně a my si teď pojďme říct, proč leták do e-mailu rozhodně nepatří.

Celý článek