Podpora

Blog

Objem neznamená výkon, nejen v e-mail marketingu

10.3.2017 Best practice

Ve světě tiskové či TV reklamy je samozřejmostí, že se marketér snaží oslovit co nejpřesněji své publikum i přesto, že má relativně omezené možnosti - vybírá vhodná média, reklamní časy, počty opakování, atd. Pokud zvolí časopis pro děti pro inzerci motorových pil, asi ho nebude čekat od šéfa pochvala i kdyby vysvětloval, že vychovává příští generaci klientů.

Celý článek

Co čeká e-mailing v roce 2017?

28.2.2017 Analýza

V roce 2017 čekáme významnou změnu v celkovém vnímání a přípravě marketingových kampaní. Hlavním tématem ve světě e-mailingu bude penalizace plně obrázkových e-mailů a s tím i obecné zvýšení přísnosti spam filtrů a zvýšení ochrany zpráv proti zneužití.

Celý článek

E-mail není leták, aneb konec letáků v e-mailových schránkách!

21.2.2017 Best practice

Ještě stále vkládáte papírový leták do e-mailových schránek a divíte se, že máte problém s doručitelností? Tušili jste, že 43% příjemců nevidí obrázky při prvním načtení celoobrázkového e-mailu ve své e-mailové schránce a označuje tyto zprávy za spam kvůli jejich nečitelnosti v mobilních zařízeních? Výsledky z průzkumu analytické společnosti Litmus mluví jasně a my si teď pojďme říct, proč leták do e-mailu rozhodně nepatří.

Celý článek

Kvalita seznamu e-mailů je nejvyšší priorita e-mail marketérů

13.2.2017 Best practiceAnalýza

E-mailový marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů internetového marketingu, zejména tam, kde máte zájem o konverzi, ať už na přímý prodej produktů či služeb, či jiné formy. Základem správného e-mailingu je ale vždy kvalitní databáze příjemců, protože jen s kvalitní databází dosáhnete požadovaných výsledků.

Celý článek

“Jak na e-mail marketing” - tak se jmenoval náš první workshop

5.2.2017 Workshop

V minulých dnech jsme zorganizovali první workshop e-mail marketingu, který se uskutečnil ve dvou termínech a na dvou místech - v Praze a Brně. Naším cílem bylo vyplnit mezeru mezi konferencemi a uspořádat menší workshop osvětlující základní pravidla kvalitního e-mail marketingu v komorním obsazení, kde budou mít účastníci možnost diskutovat nad vším, co se e-mailingu týká. Na programu tak bylo vše - od legislativy, přes doručitelnost a reputaci, až po best practice.

Celý článek

Jak probíhaly Vánoce 2016 z pohledu e-mailingu?

3.2.2017 Analýza

Vánoční kampaně patří v celoročním měřítku mezi ty nejziskovější. Vánoční svátky jsou v e-mailingu jediný čas v roce, kdy míra otevření e-mailů s kvalitně připravenou kampaní několikanásobně roste. Příjemci jsou v tento čas zvědavější, protože hledají tu správnou nabídku a čeští marketéři to vědí a chtějí toho využít. Statistiky ale letos znovu ukazují čísla, která potvrzují, že méně je někdy více.

Celý článek

Gmail začne podporovat responsivní e-maily

20.9.2016 Novinky

Také jste posledních několik let bojovali při optimalizací e-mailů s Gmailem a jeho chybějící podporou pro media queries? Dny trápení (alespoň s ohledem na Gmail) jsou u konce.

Celý článek

Personalizace není jen oslovení

22.8.2016 Personalizace

Často se mluví o tom, jak je důležitá personalizace, ale málokdo dokáže říci, jak a co lze personalizovat, a tak zůstává obecná představa, že personalizace je oslovení příjemce. Personalizací se však rozumí mnohem více a ono oslovení je tou nejjednodušší a nejméně efektivní formou.

Celý článek

Snippety šablon

26.7.2016 Návody

Není novinkou že šablony v Mailkitu jsou tak trochu něco jiného, než si obvykle pod šablonami představujeme - nejedná se o vzorové emaily, které si zákazník upraví dle svých potřeb. Jde o komplexní systém, který umožňuje využívat vysoce pokročilé funkce pro personalizaci obsahu pomocí šablonovacího jazyka. Nově jsme do systému přidali možnost vytvářet si snippety, neboli kousky kódu, které lze používat napříč šablonami.

Celý článek

Lékárna.cz: Engagement score v praxi

18.7.2016 Případová studie

Společnost Pears Health Cyber, provozovatel serverů Lekarna.cz a Mojalekaren.sk, patří mezi naše nejprogresivnější zákazníky a vždy hledá způsoby ke zvyšování efektivity kampaní.

Celý článek