Podpora

Blog

Kvalita seznamu e-mailů je nejvyšší priorita e-mail marketérů

13.2.2017 Best practiceAnalýza

E-mailový marketing je jedním z nejefektivnějších nástrojů internetového marketingu, zejména tam, kde máte zájem o konverzi, ať už na přímý prodej produktů či služeb, či jiné formy. Základem správného e-mailingu je ale vždy kvalitní databáze příjemců, protože jen s kvalitní databází dosáhnete požadovaných výsledků.

Celý článek

“Jak na e-mail marketing” - tak se jmenoval náš první workshop

5.2.2017 Workshop

V minulých dnech jsme zorganizovali první workshop e-mail marketingu, který se uskutečnil ve dvou termínech a na dvou místech - v Praze a Brně. Naším cílem bylo vyplnit mezeru mezi konferencemi a uspořádat menší workshop osvětlující základní pravidla kvalitního e-mail marketingu v komorním obsazení, kde budou mít účastníci možnost diskutovat nad vším, co se e-mailingu týká. Na programu tak bylo vše - od legislativy, přes doručitelnost a reputaci, až po best practice.

Celý článek

Jak probíhaly Vánoce 2016 z pohledu e-mailingu?

3.2.2017 Analýza

Vánoční kampaně patří v celoročním měřítku mezi ty nejziskovější. Vánoční svátky jsou v e-mailingu jediný čas v roce, kdy míra otevření e-mailů s kvalitně připravenou kampaní několikanásobně roste. Příjemci jsou v tento čas zvědavější, protože hledají tu správnou nabídku a čeští marketéři to vědí a chtějí toho využít. Statistiky ale letos znovu ukazují čísla, která potvrzují, že méně je někdy více.

Celý článek

Gmail začne podporovat responsivní e-maily

20.9.2016 Novinky

Také jste posledních několik let bojovali při optimalizací e-mailů s Gmailem a jeho chybějící podporou pro media queries? Dny trápení (alespoň s ohledem na Gmail) jsou u konce.

Celý článek

Personalizace není jen oslovení

22.8.2016 Personalizace

Často se mluví o tom, jak je důležitá personalizace, ale málokdo dokáže říci, jak a co lze personalizovat, a tak zůstává obecná představa, že personalizace je oslovení příjemce. Personalizací se však rozumí mnohem více a ono oslovení je tou nejjednodušší a nejméně efektivní formou.

Celý článek

Snippety šablon

26.7.2016 Návody

Není novinkou že šablony v Mailkitu jsou tak trochu něco jiného, než si obvykle pod šablonami představujeme - nejedná se o vzorové emaily, které si zákazník upraví dle svých potřeb. Jde o komplexní systém, který umožňuje využívat vysoce pokročilé funkce pro personalizaci obsahu pomocí šablonovacího jazyka. Nově jsme do systému přidali možnost vytvářet si snippety, neboli kousky kódu, které lze používat napříč šablonami.

Celý článek

Lékárna.cz: Engagement score v praxi

18.7.2016 Případová studie

Společnost Pears Health Cyber, provozovatel serverů Lekarna.cz a Mojalekaren.sk, patří mezi naše nejprogresivnější zákazníky a vždy hledá způsoby ke zvyšování efektivity kampaní.

Celý článek

Nové reporty událostí

21.6.2016 Remarketing

Posledních několik týdnů jsme věnovali hodně úsilí vývoji reportů k remarketingovým událostem a datům, které z těchto událostí pro vás získáváme.

Celý článek

3. místo na IEA2015

2.6.2016 NovinkyRemarketing

Letos jsme se poprvé přihlásili do soutěže Internet Effectiveness Awards a hned jsme si odnesli třetí cenu!

Celý článek

Luxusní značky jsou v e-mail marketingu pozadu

18.5.2016 Analýza

Podle posledního průzkumu vydaného společnostmi ContactLab a Exane BNP, zaostávají luxusní značky za zbytkem trhu co se týče úrovně personalizace a dodržování doporučených postupů (best practices) v oblasti e-mailového marketingu.

Celý článek