Všechna řešení

Pro banky

Pro bankovní sektor pracujeme už více než 12 let. Díky tomu víme, že banky vyžadují spolehlivé, robustní a bezpečné řešení s ISO certifikací. Ve světě moderního bankovnictví jsou především transakční zprávy tím, co musí fungovat hladce a bez zádrhelů. A to je důvod, proč řada finančních institucí využívá pro řešení svého emailingu právě Mailkit. Máme nástroje, zkušenosti i odborné znalosti, které jen těžko najdete u jiných dodavatelů.

Pro banky

Průběh nastavení bankovní komunikace v prostředí Mailkit

 
bank-signing.jpg

Po prověření našeho zabezpečení včetně ISO certifikace s námi nejmenovaná banka podepsala smlouvu, podle které bude Mailkit zajišťovat rozesílku dvou typů odchozích kampaní - transakčních a marketingových. Banka následně vytvořila plán, jaké typy kampaní chtějí odesílat a jakým skupinám zákazníků. Seznam transakčních kampaní byl poměrně široký - od potvrzovacích emailů (nastavení účtu, změny, opakované platby, ...), bankovní výpisy, informace o změně poplatků, nastavení platebních karet až po běžnou základní komunikaci. Bankovní tým se rozhodl, že tuto část bude řešit jako první.

Jako prvotní, testovací, kampaň bylo připraveno potvrzení automaticky rozesílané potvrzení o nastavení opakované platby. V editoru kampaní tak pracovníci banky připravili jednoduchou kampaň, která obsahovala potvrzující zprávu napojenou na rozhraní banky přes rozhraní vzdálené rozesílky (XML-RPC). To umožnilo odesílat emaily na základě zákazníkovo aktivity; v tomto případě právě po vytvoření opakované platby.

Jakmile tým dokončil nastavení a testování kampaně, oznámil nám, že půjde o transakční email a požádal o ověření obsahu. Mailkit zkontroloval formát zprávy a následně tuto šablonu nechal schválit u hlavních poskytovatelů emailových schránek. Během třech týdnů všichni hlavní hráči na emailovém trhu potvrdili validitu této kampaně a zajistili tak, že všechny tyto emaily se dostanou do hlavní emailové složky zákazníků banky. Kampaň jsme následně, společně s dalšími transakčními kampaněmi připravenými bankou, schválili i my. Celý proces, postavený na naší chráněné infrastruktuře, tak zajistil, že transakční emaily jsou klientům banky doručovány vždy, bez jakéhokoliv potřebného dalšího zásahu.

extensive_templating.png

Paralelně s těmito aktivitami připravoval bankovní tým propojení vlastních dat s chytrými šablonami Mailkitu. Vzhledem k množství plánovaných kampaní se rozhodli pro první kampaň využít mikrostránku. Cílili na vlastníky účtů s věkem 18 let, kteří právě získali maturitní vysvědčení a připravovali se na první rok vysoké školy. Kampaň směřovala k tomu, aby příjemci zůstali bankovními klienty a začali využívat studenský účet. Díky jednoduchému nastavení Mailkitu, bylo možno microsite připravit během necelé půl hodiny bez potřeby jakéhokoliv zapojení ze strany firemního IT oddělení. Studenti byli nasměrováni z kampaně přímo na dedikovanou mikrostránku, na které se jim zobrazily jejich personalizované informace (křestní jméno a počet klientských let u banky). Zároveň jim byl představen dárek (personalizovaný podle pohlaví), který získají za převod svého účtu na studentský. Celá kampaň byla velmi úspěšná - oproti předchozím letům získala několikanásobně vyšší konverze v této cílové skupině.

To je jen jeden z příkladů, jak může bankovní sektor těžit z Mailkitu. Jméno banky samozřejmě sdělit nemůžeme, ale sami vidíte, že s námi můžete dát prostor své kreativitě a nebýt dokolečka omezováni jen technickými parametry. Staňte se další úspěšnou bankovní institucí, která využívá Mailkit.

Kontaktujte nás

Víme, že Vám dokážeme nabídnout řešení, které bude více než splňovat Vaše potřeby.