Všechna řešení

Pro podnikatele

Chápeme, že malé a střední podniky disponují zcela jinými zdroji a potřebami, než velké společnosti. Naše platforma nabízí řešení pro SME segment; poskytuje nástroje, které potřebujete pro automatizované kampaně, které vaši práci zefektivní. Navíc se staráme o to, aby i menší společnosti měli stejné znalosti o možném využití naší platformy, jako společnosti velké. Náš tým vám pomůže pozvednout váš marketing na vyšší úroveň.

Pro podnikatele

Případová studie: síť restaurací

 
chef.jpeg

New Yorská síť restaurací v nedávné době otevřela svoji třetí pobočku. Rodinný podnik stále spravovaný dětmi zakladatelů navíc plánoval rozšíření do dalších lokalit. Potřebovali tedy najít takový systém, který jim umožní oslovit zákazníky různými pobídkami napříč různými pobočkami.

Společně s vlastníky jsme si vysvětlili, že cílem je odměnit pravidelné strávníky a podpořit opakované návštěvy. Co se původně dalo řešit osobně, protože jednotliví provozní své stálé klienty obvykle dobře znali, se s větším množstvím poboček stalo nereálným. Vlastníci navíc neměli kapacitu ani odborné znalosti na to, aby se pravidelně o rozesílku emailů starali a chtěli takové řešení, které jim nezabere mnoho času.

Posledních pět let sbírala celá síť emailové adresy a jména zákazníků, kterým následně jednou měsíčně zaslala newsletter se změnami v jídelním lístku, plánovanými akcemi a poukázkou na nápoj zdarma. Email vycházel z obecné šablony, která byla rozesílána všem zákazníkům. Sice měl částečný úspěch v podpoře opakovaných návštěv, ale výsledky nebyly příliš uspokojivé. S naší pomocí našla společnost software pro správu věrnostního programu, který spolupracoval s jejich stávajícím POS systémem. Vytvořili jsme mikrostránku a stávajícím příjemcům jsme zaslali upozornění na možnost přihlásit se do věrnostního programu. Odměnou byla sleva 20 % na následující návštěvu. Po otevření stránky se zobrazilo logo restaurace a registrační formulář. Ten jsme využili pro získání doplňkových informací o zákaznících tak, abychom jim zasílané nabídky mohli lépe personalizovat. Požádali jsme tedy o datum narození, dietologická omezení, alergie na jídlo, zda jsou ženatí/vdané (a o datum svatby) a následně o lokalitu, ve které žijí.

Před spuštěním úvodní kampaně jsme navíc začali vytvářet chytré šablony. Ty umožňují využít nasbíraná data v jakýchkoliv myslitelných scénářích automatizovaných kampaní. Chytré šablony Mailkitu totiž umožňují jednou vytvořit a nastavit kampaň, která se následně rozesílá bez jakéhokoliv dalšího zásahu. Například jedna kampaň byla nastavena tak, aby 14 dní před výročím svatby poslala blahopřání a zároveň pozvala na večeři do některé ze svých poboček (podpořenou nabídkou na lahev vína a předkrm zdarma). Tato kampaň po spuštění nepotřebuje už žádné další úpravy ze strany zaměstnanců restaurací a rozesílá se automaticky vždy na aktuální seznam příjemců. Pokud by bylo náhodou potřeba změnit text či obrázek v šabloně, lze to udělat v bezplatných Google Tabulkách.

Podobná kampaň byla připravena i pro narozeniny. Další kampaně pak byly připraveny podle data poslední návštěvy, frekvence předchozích návštěv i průměrné výše útrat. Systém automaticky vybírá zákazníky nejen na základě jednoho faktoru, ale i na základě jejich různých kombinací. Například zákazník, který při každé návštěvě utrácel více, než je průměrná objednávka, ale který restauraci už dlouho nenavštívil, obdrží cenově zajímavější pobídku.

restaurant_template.jpg

Celá síť restaurací začala z výhod Mailkitu rychle těžit a myslíme si, že tak trochu i díky nám má už v současnosti 5 poboček v New Yorku, šestou plánuje otevřít v brzké době a na obzoru je i expanze do Bostonu a Filadelfie. Spolupráce s námi se vyplatila především proto, že celý systém je pro restaurace po úvodním nastavení už bezobslužný. Pokud by každá pobočka měla připravovat vlastní kampaně a rozesílky, nikdy by nebyla tak efektivní a úspěšná, jako centralizované kampaně, které jdou jednoduše změnit či upravit. Mailkit, jako řešení pro emailovou komunikaci, využívá po celém světě celá řada malých a středních podniků. Pokud hledáte způsob, jak se businessově správně posunout, ozvěte se vám. Zajistíme, že toho nebudete litovat.

Kontaktujte nás

Víme, že Vám dokážeme nabídnout řešení, které bude více než splňovat Vaše potřeby.