Všechny vlastnosti

Doručitelnost

Základem našeho podnikání je doručit e-maily do schránek příjemců. Poskytovatel e-mailových služeb (ESP) může mít všechny funkcionality na světě, ale pokud nakonec budou jeho zprávy padat do spamu, neudrží si zákazníky příliš dlouho. Stejně tak v případě, že je odeslána transakční zpráva, musí být - na rozdíl od obchodních sdělení - doručena do hlavní schránky a nikoliv do složky "hromadné" nebo snad do spamu.

Doručitelnost
delivery_scheduling.png

Komplexní přístup

Existuje celá řada faktorů určujících, kde vaše zpráva skončí a celou řadu z nich ovlivňuje přímo chování příjemců. Pokud zprávu otevřou, čtou nebo ji přesunou do archivu pro bezpečné uložení, jedná se o signály pozitivní. Pokud příjemce vaši zprávu ignoruje, smaže bez otevření nebo ji označí jako SPAM, jde o signály negativní.

Tyto negativní akce mají vliv na reputaci odesílatele, rozesílacích domén, infrastruktury použité k rozesílce a tak dále. Dobrého ESP tak zajímá, jak se chovají jeho klienti a proto to také zajímá i Mailkit. Složitost dodržení vysoké doručitelnosti je hlavním důvodem, proč se nejlepší ESP platformy většinou věnují pouze e-mail marketingu.

Dobré chování i sdílení zkušeností

"Dobré chování" není důležité pouze u našich klientů, ale samozřejmě i u Mailkitu samotného. Účast a podíl na odborných akcích jsou klíčovou složkou našeho úspěchu. Prostřednictvím těchto akcí udržujeme dobré vztahy nejen s poskytovateli e-mailových schránek a internetových služeb, ale také se společnostmi z oboru internetové bezpečnosti, vládními institucemi či dalšími ESP. Díky tomu je Mailkit u tvorby nových segmentových standardů a tím dostává příležitost podílet se na bezpečnějším on-line prostředí.

Proces přijetí nového klienta

Každý nový klient Mailkitu prochází stejným procesem přijetí. Nezáleží při tom, zda se jedná o jednu z největších světových firem nebo rodinný e-shop nabízející ručně vyráběné postele z Mongolska; ke všem se chováme stejně. Naše prověřování zahrnuje kompletní vyhodnocení seznamu příjemců - jak byl získán a zda dodržuje pravidla informovaného souhlasu. Díváme se na historii rozesílek emailů a zda při ní byly dodrženy všechny standardy. Probereme s vámi vaše záměry při využívání Mailkitu a snažíme se pochopit, jak jste na tom (vy nebo váš tým) s e-mailovými znalostmi a jak vám je případně můžeme pomoci zlepšit. Zároveň žádáme o příklady minulých rozesílek.

Proces přijetí pro nás často znamená příležitost doporučit vám takové funkcionality, které mohou zefektivnit a zlepšit vaše pracovní postupy. Často také ukáže existující či potenciální problémy, které je potřeba řešit. Ve výsledku pomáhá jednotný proces přijetí všem. Stávajícím klientům dává jistotu, že kvalita naší práce bude i nadále dodržována a novým klientům jistotu, že čas, úsilí a peníze, které jste investovali do našeho řečení nepřijdou na zmar.

spam_check.jpg

Přístup: Nulová tolerance

Kde můžeme, tam vysvětlujeme a edukujeme, ale nikdy nebudeme tolerovat zneužití našeho systému. To totiž neovlivňuje pouze nás, ale může mít dopad i na naše klienty, kteří hrají podle pravidel. I z tohoto důvodu odebíráme uživatele, kteří náš systém zneužívají. Díky tomu se naši zákazníci cítí bezpečně a vědí, že jsou pro nás vždy na prvním místě. To je také důvodem, proč nenajdete lepší doručitelnost než u Mailkitu. Naše infrastruktura má dobrou pověst a naše klientská základna se skládá z marketérů, kteří vědí, že toto je správná cesta k e-mail marketingu.