Všechny vlastnosti

Reporting

Statistiky jsou nejdůležitější součástí každé e-mail marketingové aplikace. Není to jen o rozesílání zpráv, ale o analýze efektivnosti e-mailů a o reakcích založených na reálných datech. S Mailkitem si můžete být jistí, že budete mít o svých kampaních větší přehled, než jste si kdy dovedli představit.

Reporting
statistics.png

Vysoce kvalitní statistiky

Abychom měli jistotu, že vždy dostanete ty nejdetailnější reporty, Mailkit nikdy neprovádí žádnou kompresi dat a uchovává detailní logy. To nám umožňuje poskytnout vám vždy detailní informace o kterékoli kampani nebo příjemci. Pro co nejvyšší kvalitu prezentace jsou naše grafy zobrazovány v reálném čase a obsahují tu nejvyšší možnou úroveň detailů.

Podrobné reporty

Mailkit umožní nahlédnout na průběh a úspěšnost vaší kampaně z mnoha pohledů. Pozorujte minutový průběh doručování kampaní, zaměřte se na počty čtení či kliknutí, zjistěte četnost druhů operačních systémů a webových prohlížečů, anebo se geografickým pohledem přesvědčte, do jakých zemí, měst, či domén zasahujete.

campaign_reports.png

Dynamické odkazy a sledování pozice

O všech odkazech, které se objeví ve vašich kampaních, sbíráme podrobná data. Pokud používáte Mailkit naplno, tak získáte odkazy které nejen, že se objeví na správném místě v newsletteru, ale které zároveň budou přizpůsobeny jednotlivým příjemcům. Šablona určí, které z vašich nastavení se má zobrazit a zároveň zajistí měření efektivnosti takto nastavených odkazů.

Poskytneme vám přehled, jaký výkon mají jednotlivé odkazy v e-mailu i v závislosti na jejich pozici. To vám umožní ucelený pohled na odkazovou výkonnost. Dynamické odkazy a sledování pozice odkazů je neuvěřitelně silným nástrojem, který si klienti Mailkitu zamilují, jakmile se k němu dostanou.

mailing_list_reports.png

Statistiky příjemců

Podrobné reporty jednotlivých seznamů příjemců vám ukážou poměr aktivních, neaktivních nebo odhlášeních příjemců. Můžete se dokonce podívat, jak se jejich status vyvíjel v průběhu času, takže máte na dosah ruky data, potřebná pro lepší správu příjemců.

Sledování konverzí

Mailkit umožňuje sledovat chování příjemců nad rámec běžného sledování doručování kampaně, jejího zobrazování a kliknutí. Tato funkce se obvykle nazývá sledování konverzí a umožňuje sledovat konkrétní chování příjemců vašich kampaní na stránkách označených neviditelným obrázkem. Pomocí sledování konverzí můžete zcela přesně změřit dopad svých kampaní a to nejen pomocí počtu zobrazení a kliknutí, ale i chování uživatelů na vašich stránkách. Takto lze například snadno změřit kolik příjemců vaší kampaně provedlo konkrétní akci, např. objednalo si produkt z vašeho e-shopu.

events.png