Všechny vlastnosti

Správa příjemců

Důležitou, a často přehlíženou součástí e-mail marketingu, je správa seznamů příjemců. Je důležité, aby tyto seznamy byly vždy aktuální a jednoduše upravitelné. Zastaralé údaje mají obrovský vliv na účinnost kampaní - ovlivňují doručitelnost a představují zbytečné náklady. Správa seznamu příjemců je také důležitá pro dodržování ochrany osobních údajů a anti-spamových právních předpisů. A to je něco, co bereme velmi vážně. Proto nabízíme takové nástroje, které vám se správou příjemců, a nejen s ní, pomohou.

Správa příjemců
list_size.png

Žádné omezující limity

S Mailkitem nejste omezeni ani počtem seznamů příjemců ani počtem samotných příjemců v těchto seznamech. To odstraňuje problémy společné řadě jiných marketingových nástrojů. Můžete jednoduše spravovat celou řadu různých kampaní cílících na různé seznamy příjemců. A aby byl život jednodušší, náš systém automaticky pozná, že je příjemce ve více seznamech. To zamezí tomu, aby mu byly zaslány duplicitní zprávy.

Rozsáhlé údaje o příjemcích

Základní sada informací o každém příjemci standardně podporuje mnoho detailů nad rámec obvyklého jména a e-mailové adresy. S Mailkitem můžete ukládat všechny potřebné informace od adresy až po telefonní čísla a použít tyto informace pro personalizaci zpráv. Pokud to stále nestačí, máte k dispozici až 25 vlastních polí pro vkládání individuálních údajů o příjemcích do rozesílaných kampaní.

subscriber_data.png
subscribe.jpg

Přihlašovací formuláře

Ani pokud nejste HTML specialisté, neznamená to, že nebudete schopni vložit na své stránky přihlašovací formulář. Interní generátor přihlašovacích formulářů vám pomůže vygenerovat HTML kód pro vaše stránky. Dokonce můžete zadat adresu, na kterou se má uživatel vrátit po vyplnění formuláře, aniž by tak poznal, že využíváte Mailkit.

Jednoduché odhlášení

Důležitost dodržování soukromí a právních předpisů je pro nás základem. Dodržujeme striktně politiku, která chrání nejen naši infrastrukturu, ale i vás jako jednotlivce a podniky. S Mailkitem můžete do svých kampaní jednoduše vložit vlastní odkaz pro odhlášení; pokud na to zapomenete, vložíme za vás defaultní odkaz sami. Díky tomu má příjemce vždy možnost odhlásit se a vy tak dodržíte literu zákona. A ve výsledku to není jen o zákonných povinnostech, ale i o poškození vaší reputace v očích poskytovatelů e-mailových schránek. Chybějící odkaz pro ohlášení má obrovský dopad na doručitelnost a o tu vám přece jde.

Import a export příjemců

Přidávat příjemce do Mailkitu po jednom je jednoduché, ale mnohem efektivnější je hromadný import. Mailkit podporuje různé formáty (XLS, XLSX, CSV, LDIF a vCard) pro rychlý import vašich seznamů z jiných aplikací, adresářů atp. Všechny e-mailové adresy jsou při importu automaticky kontrolovány, takže jsou vaše seznamy vždy zcela aktuální.

Aktuální data uložená v Mailkitu u jednotlivých příjemců můžete navíc snadno exportovat ve formátu CSV i XLS. Vybrat si můžete, zda si chcete stáhnout všechny příjemce, či jenom nějakou jejich část, např. odhlášené.

import_export.png
mailing_list_reports.png

Automatické změny stavu příjemců

S Mailkitem si nemusíte dělat starosti s přeplněnými či neexistujícími schránkami příjemců. Všechny tyto informace Mailkit automaticky rozpozná a následně automaticky upraví stav příjemce, případně ho z dalších rozesílek odhlásí. Všechny údaje o příjemcích navíc najdete na pár kliknutí včetně údajů o provedených automatických akcích.

Chytré filtry 

Chytré filtry umožňuje ještě pokročilejší správu vašich seznamů příjemců. Představují pokročilý nástroj, pro nastavení filtrovacích pravidel na základě uložených údajů. Nejen že můžete jednoduše definovat vlastní pravidla filtrů, ale následně můžete s vybranými příjemci pracovat různým způsobem - hromadně je kopírovat, přesouvat, mazat, aktualizovat jednotlivé údaje, uložit je do nového seznamu příjemců, atd.

smart_list_filtering.png

Automatizace

Jednou z nejrespektovanějších funkcionalit Mailkitu je bezesporu naše XML-RPC API, které na trhu nemá konkurenci a které umožňuje jednoduchou integraci s nástroji třetích stran. Dokonce i my v Mailkitu využíváme naše API pro některé z úkolů typu podrobného testování. Díky XML-RPC API se můžete vyhnout většině manuálních úkolů a nechat vaše kampaně i seznamy příjemců fungovat v plně automatizovaném režimu.